Retour of ruiling

Indien de artikelen (die in de huidige collectie gevoerd worden) niet zijn gebruikt en in originele
verpakking zitten kunnen in overleg worden geretourneerd naar onderstaand adres.
Graag o.v.v. het order/factuur of pakbonnummer.

De communicatie betreft orders/ retouren kan het beste met Dhr Aad Suttorp.
Te bereiken via de mail:aad.suttorp@gmail.com




Kokskleding-kopen
De Colman 31
2291JL Wateringen

 
Hoe worden de goederen verzonden?
Wij maken gebruik van de pakketdienst van DHL. De goederen worden verzonden in een
plastic verpakking en verzonden per doos zodat de kledingstukken niet nat worden of beschadigen.
 
Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?
DHL zal uw pakket 2 keer aanbieden. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket
niet aanwezig zijn, dan kunt u deze binnen 5 werkdagen op het dichts bijzijnde servicepunt afhalen.
 
 
Wat zijn de verzendkosten ?
De verzendkosten bedragen in Nederland en België  € 7,50 bij bestellingen onder de € 75,-
Bij bestellingen van € 75,- of meer berekenen wij geen verzendkosten.


IBAN nummer
Voor klanten uit België kunt u het bedrag voldoen op ons
IBAN nummer:NL70INGB0003332068 t.n.v Chef arrive
 
 

Ik heb net een bestelling gedaan hoe is de procedure ?
Indien u een bestelling op onze website heeft geplaatst , krijgt u binnen enkele minuten via
het opgegeven email adres de bevestiging van de bestelling met het bestelnummer.
 
Indien u heeft gekozen betaalmethode: Overschrijving-vooruitbetalen zullen wij u order verwerken
zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen.

Indien u heeft gekozen voor iDEAL(Sisow)
dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt. Het verwerken van de bestellingen gebeurt
alleen op werkdagen, in de regel wordt u bestelling binnen 2 werkdagen bij u bezorgt.

Nadat de vooruitbetaling is gedaan wordt u per mail of sms geïnformeerd over u bestelling.
 
Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
Binnen 2 werkdagen( op werkdagen voor 11.00 uur besteld, de volgende dag bij u in huis)
 
Ik heb per ongeluk een verkeerde e-mailadres opgegeven wat nu ?
Stuur een mail naar info@koks-kleding-kopen.nl Vermeld hierbij ook even het internetbestelnummer.
Tevens kunt u zelf bij uw klantgegevens de gegevens wijzigen.


Ik wil graag mijn bestelling wijzigen die nog niet verzonden is ?
Dit is mogelijk. Stuur hiervoor de wijziging door naar info@kokskleding-kopen.nl


Ik heb bij mijn bestelling geen bevestiging mail ontvangen ?
Het is mogelijk dat de email niet goed is ingevuld of bij de ongewenste email terecht is
gekomen. Stuur ons hier een bericht over en wij sturen het nogmaals naar uw toe.
Bij betalingen met iDEAL dient u op "bevestigen" te klikken tijdens de betaling zodat
de bestelling verwerkt kan worden.

 
Mijn bestelling kon ik 2 maal niet aannemen?
Wij vervoeren met DHL, bestellingen die tot 2x toe niet worden aangenomen
kunnen worden opgehaald bij het dichtsbijzijnde servicepoint van DHL, dit servicepoint staat vermeld
op het achtergelaten berricht van DHL.

DHL servicepoints